Najčešće postavljana pitanja:

1Kako mogu naručiti na BIOVITALIS® webshopu?
Kupnja na našem webu je jako jednostavna. Nakon što nađeš proizvod koji te zanima, samo trebaš kliknuti gumb „Dodaj u košaricu“. Možeš nastaviti s kupovinom i dodati ostale omiljene proizvode ili odmah krenuti na narudžbu. Klik na gumb „Završi kupovinu“ vodi te u košaricu gdje vidiš što se u njoj nalazi i unosiš svoje podatke. Kako bismo ti mogli poslati paket, potrebna nam je tvoja kompletna adresa, broj telefona i adresa e-pošte. U ovom koraku možeš zatražiti R1 račun ili dostavu na drugu adresu, ako želiš. Gumb „Sljedeći korak“ vodi te na izbor metode plaćanja. U sljedećem koraku potvrđuješ narudžbu i plaćaš (ako biraš plaćanje karticom). Potvrdu narudžbe dobivaš na adresu e-pošte.
2Koja je cijena dostave i kamo sve dostavljate?
Za narudžbe iznad 40€ unutar Republike Hrvatske ne plaćaš dostavu. Ako tvoja narudžba ne prelazi iznos od 40€, dostava do tvog kućnog praga iznosi 4,25€. Paket bi do tebe trebao stići unutar tri radna dana, ako naručiš u prijepodnevnom terminu (do 12 sati). Ako se ne nalaziš u RH, naše proizvode možeš naručiti i u Austriju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, Njemačku, Sloveniju i Srbiju. Trošak dostave iznosi 16,50 €. Za narudžbe veće od 146,50 € ostvaruješ pravo na besplatnu dostavu i poklon. Za dostavu izvan Hrvatske treba nam otprilike pet radnih dana.
3Kako mogu platiti naručene proizvode?
Platiti možeš online karticom, dostavljaču gotovinom prilikom preuzimanja ili uplatom na račun (podatke dobivaš na adresu e-pošte).
4Što učiniti ako mi plaćanje karticom nije prošlo?
Ako ti iz nekog slučaja sustav za kartična plaćanja ne odobri transakciju, ne moraš otkazati narudžbu. Mi ćemo ti se javiti na adresu e-pošte i ponuditi ti drugu vrstu plaćanja – plaćanje gotovinom dostavljaču ili uplatom na račun.
5Kako mogu iskoristiti kôd za popust?
Svoj kôd za popust možeš iskoristiti na sve naše proizvode koji već nisu na popustu ili akciji. Kôd unosiš u košarici, u prvom koraku procesa kupnje, ili kod odabira plaćanja u posebno označeno polje. Svaki kôd koji ti pošaljemo je jedinstven i može se iskoristiti samo za jednu kupnju. A to znači da će se on poništiti čak i ako plaćanje karticom nije prošlo. Ako ti se to dogodi, molimo te da nam se javiš na webshop@biovitalis.hr da ti pošaljemo novi kôd.
6Kako ću znati je li moja narudžba prošla?
Kod narudžbe ćemo te zamoliti da nam upišeš svoju adresu e-pošte. Na tu adresu ćemo ti javiti je li tvoja narudžba prošla ili ne. Ako plaćaš karticom i narudžba iz nekog razloga nije prošla, i to ćemo ti javiti e-poštom.